2018 Samenvatting

Nu het nieuwe jaar snel nadert, willen we graag het GEWELDIGE 2018 samenvatten. We hebben de afgelopen 12 maanden nieuwe producten gelanceerd, nieuwe retailers en nieuwe klanten ontmoet. Dit jaar was het beste jaar tot nu toe!

JANUARI

Het ManCave-logo is opnieuw ontworpen

We zijn het jaar begonnen met een nieuw logo, zodat het merk 2018 met een knal ingaat.

FEBRUARI

Nieuw product: Face + Stoppel Dagelijkse Reiniger

Op 15 februari lanceerden we onze Face + Stubble Daily Cleanser. Dit is het eerste ManCave-product dat stoppels apart aanpakt van de baardproducten in het assortiment.

MAART

Nieuw product: Gevoelige deodorant

Op 2 maart lanceerden we de Sensitive Deodorant. Dit product werd al lang verwacht als alternatief voor onze Eucalyptus Deodorant, speciaal voor mensen die een mildere, natuurlijke deodorantformule nodig hadden.

Nieuwe retailer: ManCave opent in Tesco!

Op 19 maart lanceerden we 11 productlijnen in 550 Tesco-winkels en online. Dat was een geweldig hoogtepunt in 2018.

APRIL

Teamfotoshoot: Ladybower Reservoir, Derbyshire

Leuk weetje: al onze creatieve productfoto's die we gebruiken voor sociale media, onze website en de websites van retailers, worden door ons eigen team gemaakt.

Ons team trok er een hele dag op uit om het Ladybower Reservoir in het platteland van Derbyshire te verkennen. We waren uitgerust met het volledige ManCave-assortiment en maakten zoveel mogelijk creatieve foto's bij mooi (maar ijskoud) weer.

KUNNEN

Nieuwe website gelanceerd

Tijdens het laatste lange weekend van mei lanceerden we onze gloednieuwe website. Deze biedt ons betere ontwerpmogelijkheden en een veel betere ervaring voor onze websiteklanten.

JUNI

Tesco hoofdkantoor bezocht

Het ManCave-team bezocht het hoofdkantoor van Tesco om te praten over onze aankomende productlanceringen en om monsters uit te delen aan het personeel.

Nieuw product: Micellair reinigingswater gelanceerd

Op 25 juni brachten we het eerste micellaire reinigingswater voor mannen op de markt. Dit werd enorm positief ontvangen door onze volgers en klanten.

Bezocht Holland & Barrett hoofdkantoor

Het ManCave-team bezocht het hoofdkantoor van Holland & Barrett om te praten over onze aankomende productlanceringen en om monsters uit te delen aan het personeel.

JULI

Beoordeeld als uitstekend op TrustPilot op basis van meer dan 290 klantbeoordelingen

We kregen al snel meer beoordelingen van klanten over onze service en individuele producten. We beoordeelden onze service als 'uitstekend' met een algemene score van 9,5 uit 10.

Nieuw product: Pomade op waterbasis gelanceerd

Op 12 juli hebben we onze Water Based Pomade gelanceerd om de lacune in ons haarstylingaanbod op te vullen en een pomade op waterbasis te leveren in plaats van een crème of pasta.

The Grocer Feature: Micellair reinigingswater

In de editie van juli van The Grocer werd ons micellaire reinigingswater vermeld in een advertentie op een hele pagina, naast een artikel over verzorgingsproducten voor mannen.

AUGUSTUS

Nieuwe retailer: ManCave lanceert bij Holland & Barrett

Op 12 augustus maakten we bekend dat we 16 producten hadden gelanceerd in Holland & Barrett-winkels in het Verenigd Koninkrijk en online.

Nieuw product: Anti-Pollution Face Serum gelanceerd

Op 17 augustus lanceerden we ons nieuwe Anti-Pollution Face Serum. Deze nieuwe toevoeging aan het Defence-segment van de ManCave-lijn was een stap in de richting van geavanceerdere huidverzorgingsproducten.

SEPTEMBER

Nieuwe producten: Sensitive Body Wash en Blackspice Body Scrub gelanceerd

Op 1 september lanceerden we onze nieuwste doucheproducten: de Sensitive Body Wash en de Blackspice Body Scrub. De Sensitive Body Wash is ontworpen om de leemte in ons huidige doucheaanbod voor mensen met een gevoelige huid op te vullen, en werd zeer goed ontvangen door onze klanten en volgers. De Blackspice Body Scrub was een innovatiever product, ontworpen om die mogelijkheid te bieden voor een diepere reiniging.

Nieuw product: Cafeïne Conditioner gelanceerd

Op 17 september lanceerden we onze Caffeine Conditioner, te combineren met onze bestaande Caffeine Shampoo. Dit product werd al lang verwacht door onze huidige klanten en volgers!

Bezocht Doncaster Races op Gentlemen's Day

Het team reisde samen met Wainwright Golden Beer af naar de renbaan van Doncaster om samples uit te delen en alles te vertellen over het merk en onze nieuwste releases. De best geklede heer won een Survival Set!

OKTOBER

Nieuw product: Matt Hair Clay gelanceerd

Op 1 oktober lanceerden we onze nieuwe Matt Hair Clay. Door deze toe te voegen aan ons bestaande haarstylingaanbod, konden we een stevige hold met een matte finish bieden, wat ons onderscheidt van onze bestaande producten.

Teamfotoshootdag: Off Grid Escapes Fishing Hut

Ons team ging naar de Off Grid Escapes Fishing Hut in Mugginton, Derbyshire. We wilden actiefoto's maken van de producten in een unieke badkameromgeving... en dat is hier zeker gelukt!

NOVEMBER

Nieuw product: Amazon Exclusive Essentials Wash Bag Set gelanceerd

Op 17 november kondigden we de lancering aan van onze Essentials Toilettasset, gevuld met 5 favoriete producten van onze klanten in een vernieuwde toilettas. Deze geschenkset werd exclusief gelanceerd via Amazon UK.

Black Friday-weekend: recordomzet!

Voor het Black Friday-weekend lanceerden we onze Black Friday Bundles. Dit was tot nu toe het meest succesvolle weekend voor onze website!

DECEMBER

Advertenties voor anti-vervuilingsgezichtsserumtubes zijn live gegaan

Op 1 december werd onze reclame voor het Anti-Pollution Face Serum live gezet in 30 metrostations in Londen en 50 stations van de Southern Rail.

Nummer 1 in Beauty op Amazon UK

Op 14 december bereikten we de felbegeerde nummer 1-positie op Amazon Best Sellers met The Survival Set. Een geweldige prestatie om het jaar goed af te sluiten!

Bereik 10.000 volgers op Instagram

Op 17 december bereikten we de grens van 10.000 volgers op Instagram. Daarmee rondden we een jaar af met een ongekende groei.

We zijn niet van plan om het rustiger aan te doen en hebben ook in het nieuwe jaar een aantal leuke dingen in petto. Houd onze sociale kanalen en website dus in de gaten voor updates!

Tot slot willen we al onze teams bedanken die het hele jaar door onvermoeibaar werken, de retailers en merken waarmee we het hele jaar door hebben samengewerkt en vooral onze klanten, zowel nieuw als oud! We waarderen jullie allemaal en wensen jullie een heel gelukkig nieuwjaar 🥂